Доставка та оплата


НОВА ПОШТА

Кур’єр до дверей
Доставка кур’єром Нова Пошта за вказаною при замовленні адресою.
Великогабаритні або важкі товари доставляються до під’їзду, далі клієнт забирає сам, це обмеження компанії Нова Пошта.
Документи для отримання замовлення: https://novaposhta.ua/ru/dokumenti_na_otrumannya_

Будь ласка, перевіряйте стан та комплектацію товару при отриманні. У разі пошкоджень, нестачі грузомісць – ви маєте скласти відповідний акт-претензію щодо неналежного вигляду або якості товару, нестачі. Це потрібно для подальшого уточнення інформації та відшкодування вашого замовлення.


Відділення НП
Доставка замовлень до відділень Нова Пошта, вказаних при оформленні замовлення. Будь ласка, перевіряйте стан та комплектацію товару при отриманні. У разі пошкоджень, ви маєте скласти відповідний акт-претензію щодо неналежного вигляду або якості товару для подальшого уточнення інформації та відшкодування вашого замовлення.

——————————–

ОПЛАТА КАРТКОЮ
Безготівковий розрахунок банківською карткою. Оплата здійснюється через систему Liqpay, платіжними картками, через систему Приват24 чи Монобанк тощо. Також для переказу коштів з-за кордону просимо скористатися системою PayPal. Для вашої зручності є оплата через Apple Pay.


ГОТIВКА
Оплата готівкою під час отримання товару.

——————————–

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», при отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитися від будь-якого доставленого товару.
Якщо Ви виявили товар неналежної якості, Ви можете зателефонувати / написати нам, і отримати заміну товару або повернення коштів.
Команда нашого інтернет-магазину обов’язково допоможе вирішити будь-яку ситуацію. Ви завжди можете зв’язатися з нами одним із таких способів:
по телефону: 063-755-23-35;
по електронній пошті: ohrahome@gmail.com;

ВИМОГИ ДО товарів, що підлягають ПОВЕРНЕННЮ
Згідно закону, постільна білизна належної якості обміну та поверненню не підлягає, але:

Ми обміняємо чи перешиємо якщо постільна білизна виявилася:

  • з браком (Увага! стандартна усадка тканини (2-5%) – це не брак. Брак – це грубий дефект тканини, дірка, затяжка)
  • ви отримали не той розмір, що замовляли.
  • отримали не повну чи невірну комплектацію (не вистачає наволочки, наприклад)

ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ

Постільна білизна після використання чи прання, поверненню не підлягає.

Постільна білизна належної якості поверненню не підлягає.


ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Після отримання товару, ми повернемо Вам гроші, або зробимо заміну товару неналежної якості. Повернення грошей здійснюється тим же способом, яким Ви оплатили замовлення.

Зверніть увагу, що при оплаті банківською картою, термін повернення грошових коштів залежить від політики установи, яке випустило карту.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару можливий тільки за умови збереження чека і невідповідного товару.